Etablering af en inbound marketing maskine

For at arbejde med moderne inbound marketing er det nødvendigt med et solidt grundlag. En maskine der kan drive alt det indhold der produceres, automatisere marketing indsatsen, og ikke mindst måle på resultaterne.

 

Opbygning af en inbound marketing maskine

 

Fælles marketing og salgspipeline

Vi designer i samarbejde med kunden en fælles  salgs- og marketing pipeline som afspejler de forskellige trin i kundens rejse. I en fælles dialog mellem salg- og marketing defineres kravene til et salgskvalificeret lead

CRM

Vi tilpasser eksisterende CRM systemer så de afspejler inbound marketing processen i forhold til at tiltrække og konvertere potentielle kunder. Stamdata kortet forædles med information omkring behov og adfærd på leads som muliggør en langt mere værdibaseret kundedialog.

Salesforce CRM salgsværktøj
Marketing Automation Platform

Marketing Automation Platform

Vi implementerer de mest gængse Marketing Automation Platforme og sikrer at platformen  integreres med virksomhedens digitale kanaler således at brugernes kunderejse på tværs af alle touchpoints kan måles og optimeres.

Integration mellem systemer

Vi integrerer digitale kanaler i et samlet digitalt økosystem der gør det nemt at danne et overblik over kunderejsen.

Integration mellem CRM og Marketing automation platform
Closed loop reporting

Closed loop dashboard

Sammenkobling af digitale kanaler giver os mulighed for at opsætte closed loop reporting, som viser brugernes rejse på tværs af alle kanaler og ikke mindst rapporter på ROMI - return on marketing investment

VI ARBEJDER MED

Hubspot marketing automation

Marketo marketing automation

Salesforce Pardot marketing automation

Sitecore Experience Platform marketing automation

Eloqua marketing automation

Klar til en højtperformende marketing organisation?

De bedste marketingafdelinger samler kundeindsigt, digitale platforme og indhold i en samlet effektiv dialog med kunderne

Book en gratis workshop