Samtykke
Her starter dialogen
Sørg for at gøre alle anonyme besøgende på websitet til kontaktpersoner i databasen.
Her starter dialogen
Sørg for at gøre alle anonyme besøgende på websitet til kontaktpersoner i databasen.
Her styrker I salget
Lad det ikke være tilfældigt, om de køber. Arbejd systematisk på at få det til at ske.
Her tager I action
Gå aldrig glip af et salg. Få besked, når en potentiel kunde udviser købsadfærd.
Kom godt i gang med marketing automation
I trækker i dag den ene statistik efter den anden. Nogle gange stiger tallene. Andre gange falder de. Men hvad betyder de tal egentlig for forretningen? I sidste ende er der kun én ting, der virkelig betyder noget, og det er, at der kommer (flere) kunder i butikken. Gør der ikke det, er det ligegyldigt, om besøgstallene er steget, eller annoncerne har fået mange klik. Netop derfor skal I koble jeres markedsføring tættere sammen med jeres salgsprocesser ved hjælp af marketing automation.
Med marketing automation kan virksomheder automatisk vise budskaber på tværs af web, email og sociale medier. Målrettet bestemte kundetyper og udløst af deres handlinger. I Salg og Marketing benytter man marketing automation til at varme nye potentielle kunder op til en salgsdialog og via forskellige måleredskaber finde frem til dem, der er mest købeklare. Marketing automation handler altså om at arbejde smartere og gøre det muligt at skalere sine processer, så man løbende opnår bedre resultater.
Indsaml og brug data om dine kunder aktivt i markedsføringen
Når de udviser købsadfærd, går kampagner automatisk i gang
Send et relevant budskab til den rette person på rette tidspunkt
I Google Analytics kan du se hvor mange, der besøger jeres website. Men hvem er de? Du ved reelt ikke, om det er nye, potentielle kunder eller bare nysgerrige konkurrenter. Derfor kan du heller ikke målrette din salgsindsats. Marketing automation gør ukendte besøgende til kendte kundeprofiler. Systemet registrerer løbende deres adfærd og fortæller dig, når de viser købsadfærd.
Når I kender jeres potentielle kunder, kan I også kommunikere mere målrettet til dem. Marketing automation giver jer mulighed for at sende 1:1 kommunikation døgnet rundt, uden at I selv skal trykke “send” på hver kampagne, besked eller email.
I en virksomhed, der vokser, stiger mængden af opgaver. Marketing automation kan hjælpe jer med at holde fokus det rette sted: nemlig dér, hvor I kan skabe resultater. Marketing spilder ikke ressourcer på den forkerte målgruppe, og Salg kan fokusere indsatsen på de købsmodne. I kan følge kæden helt fra markedsføring til salg og blive klogere på, hvad der virker.
Se hvordan vores kunder skaber resultater med marketing automation.
De fleste marketing automation projekter starter med valg af system. Vi kan gøre det let for jer.
Hvad I vil opnå med marketing automation og hvordan er mindst lige så vigtigt. Vi kan inspirere jer.
Det handler om at tage kunden i hånden fra start til slut. Uanset om det er på web, mail eller mobil.
I kan arbejde med at personalisere jeres indhold og opnå lagt større effekt af det.
Marketing automation systemet kan indsamle data om jeres målgruppe og holde øje med deres adfærd.
I kan lære målgruppen bedre at kende og hurtigt spotte tegn på købsadfærd.
Marketing automation systemet kan sortere de kvalificerede leads fra de ikke-kvalificerede, så I får overblik.
I kan koble jeres CRM på og give jeres sælgere det samme indblik og overblik, som de savner.
Følg kunderejsen helt fra marketing til salg. For nu kan I helt præcist se, hvad der virker i forretningen.