Dagens dilemma

#inovopolet

Dato: Lørdag den 24. juni 2017
Afsender: Lars fra inovo
Emne: Er telemarketing spild af penge?

"Vi har altid fået leads gennem telemarketing, men nu bliver resultaterne dårligere. Er det spild af penge for os at fortsætte?"

Telemarketing er den fulde onkel til familiefesterne, som ingen gider at høre på, men som alligevel altid er inviteret med.

Du kan argumentere alle telemarketings fordele herfra og til månen, men jeg vil vædde på, at du selv har udstødt et irriterende suk, når du har fået en telefonsælger i røret. Eller måske endda helt undladt at besvare opkaldet.

Der er forskel på kvaliteten af telemarketing - det er jeg helt med på.

Mange virksomheder benytter sig da også af telemarketing enten internt eller ekstern. Nogle har oplevet gode resultater - og gør det stadig - mens andre benytter det af ren og skær vane og mangel på bedre alternativer. Det er blevet en sovepude, og nu er det besværligt at skifte den ud.

Det er dilemmaet, vi tager op i blogindlægget:

Er telemarketing spild af penge i dag?

Og nu tænker du sikkert, at vi har skrevet side op og side ned om, hvor dårligt telemarketing er, og at du skal droppe det?

Det har vi ikke.

Faktisk giver vi dig et konkret eksempel fra den virkelige verden, hvor telemarketing har fungeret fantastisk godt - og stadig gør det i kombination med moderne markedsføringsmetoder.

Eksemplet er hentet hos en af vores egne kunder. Det er vi rigtigt stolte af!

Så god læselyst - og god lørdag!

 

Med venlig hilsen

Lars Norré
Direktør, inovo

Modtag #inovopolet

Hver 2. lørdag behandler vi et salgs- og marketingdilemma fra den virkelige verden.

Få det sendt direkte til din indbakke.

Ved tilmelding afgiver du samtykke til, at inovo må markedsføre til dig som beskrevet i vores betingelser