Vi har udarbejdet en trin-for-trin guide til inbound marketing. Den tager dig i hånden med din første inbound kampagne og viser dig vejen til systematisk at generere salgsparate leads.
Inbound marketing er en gennemtestet metode, der tilpasser dine salgs- og marketingaktiviteter til kundernes indkøbsadfærd i en digital tidsalder. På det amerikanske marked er det den foretrukne marketingstrategi for både B2C, B2B og non-profit virksomheder. På det danske marked kan du stadig nå at indtage en førerposition.
De første tegn på, at kundernes indkøbsadfærd er ændret, har allerede vist sig. Sælgernes telefoner er ikke længere rødglødende. Reklamer har ikke den samme effekt. Til gengæld foregår stadig mere arbejde foran computeren - blandt andet med at besvare mails fra potentielle, nye kunder, som efterspørger detaljer om jeres produkt eller ydelse. Spørgsmål, de kun kan stille, fordi de har sat sig ind i tingene på forhånd.
De har nemlig researchet på nettet, inden de henvender sig.
Vi har udarbejdet en trin-for-trin guide til inbound marketing. Den tager dig i hånden med din første inbound kampagne og viser dig vejen til systematisk at generere salgsparate leads.
Få en komplet gennemgang af din første inbound marketing kampagne og lær trin for trin, hvordan du opbygger og gennemfører moderne leadgenerering, der giver dig salgsklare leads.