CASE

Visuel

 

Visuel A/S fik værktøjerne i egen hånd. Nu bygger de en digital salgsmotor.

 

I et stærkt konkurrencepræget marked er det dybt frustrerende at føle sig låst og begrænset af diverse systemer, når man virkelig har et godt produkt at slå konkurrenterne med. Derfor var Bettina Schou, marketingansvarlig hos Visuel, nødt til at gøre noget. Hurtigt. Værktøjerne trængte til en udskiftning, så Visuel kan gå godt rustet ind i kampen om kunderne på nettet. Vi er glade for, at Bettina valgte at bygge sammen med os.

Opgaven

Salget af arkitekttegnede typehuse går heldigvis godt for det solide typehusfirma, Visuel, der igennem de seneste 20 år har gennemført flere hundrede byggeprojekter. Men branchen er præget af tiltagende konkurrence. Derfor er det vigtigere end nogensinde at have værktøjerne i orden. Det skulle vi sammen sørge for.

Nyt website
Nyt website

Websitet skulle være mere visuelt med video, billeder og 3D-tegninger, men vigtigst af alt: Give Bettina værktøjerne i egen hånd.

Ny struktur
Ny struktur

Navigationen skulle i højere grad følge den måde, kunderne researcher og køber ind på, men uden at det gode SEO-arbejde gik tabt.

Flere leads
Flere leads

Der skulle arbejdes mere målrettet med at generere leads fra websitet: tydelige calls-to-action og flere mennesker i spil.

Salgsmodning
Salgsmodning

Samtidigt skulle der arbejdes mere målrettet med at fastholde nye, potentielle kunder, som sagtens kan overveje deres køb i 2 år.

Der er sket meget, siden vores gamle website blev til. Vi vil gerne kunne leve op til de nye ‘færdselsregler’ derude. Derfor søgte vi råd og sparring hos inovo.

Løsningen

inovo etablerede et digitalt setup bestående af nyt website med integreret marketing automation system, der giver Visuel den fulde fleksibilitet i markedsføringen, som de savnede.

Website på Wiz

Solid website-platform med indbygget marketing automation.

Eksempler på værktøjer i løsningen

Full screen billeder og video

Det er det visuelle, der sælger hos Visuel. Derfor var det afgørende for det nye design, at det kan rumme masser af billeder, video og gallerier - også i stort format.

Frit design af alle sider

Visuel bliver hele tiden klogere på deres kunder. Så nu kan de frit designe alle sider på deres website og ændre navigationen, så den passer til kundernes indkøbsproces.

Leads direkte fra websitet

Websitet skal ikke være et passivt visitkort. Så Visuel tester forskellige formularer og calls-to-action af, der kan hjælpe dem med at komme i dialog med nye potentielle kunder.

Helt konkret

inovo har udført følgende opgaver for Visuel

Kontaktperson for Visuel

Der ligger mange tanker bag alt det arbejde, du lige har set.

Så hvis du er inspireret, men gerne vil høre lidt flere detaljer, er du meget velkommen til at tage fat i mig.

Thomas Kjær Nielsen
Leverancechef i inovo

Tlf. +45 2253 2216
Mail thomas.k.nielsen@inovo.dk

Vent! Der er mere...

Første salgsmøde tikkede ind dagen efter lancering. Vi ramte fuldstændig plet.
Første salgsmøde tikkede ind dagen efter lancering. Vi ramte fuldstændig plet.
Når kunden er i markedet, er KIA klar. Marketing automation sikrer, at alle leads bliver behandlet.
Når kunden er i markedet, er KIA klar. Marketing automation sikrer, at alle leads bliver behandlet.
Her er website og marketing automation det ekstra sæt hænder, sælgeren ikke har.
Her er website og marketing automation det ekstra sæt hænder, sælgeren ikke har.